Bestellen & Bezorgen
                                                                                                                                                                                                                                      

Zelf regelen
Volg u bestelling in uw account.
U kunt inloggen rechts bovenaan op onze website bij Mijn account


Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Niets is zo belangrijk als de levertijd. Wij leveren daarom al onze producten direct uit voorraad.
Voor 17:00 besteld is de zelfde dag verzonden, hierop heeft u meestal de bestelling de volgende dag al in huis.

Bestellingen ná 17:00 uur en in het weekend worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

Heeft u een afleveradres buiten Nederland of België?
Dan is uw bestelling langer onderweg. (gemiddeld 2 tot 3 werkdagen)


Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij en de berzorgers van Post NL doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we u daarvan direct op de hoogte. Houd uw Track&Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.

Niet (alles) ontvangen?
We kunnen niet altijd alle artikelen van één bestelling op hetzelfde moment verzenden. In uw account ziet u of we alles tegelijkertijd verzonden hebben. Als we wel alles hebben verzonden, kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice.



 

 

 

 

Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Bij Livolo worden alle standaard bestellingen binnen Nederland verzonden via PostNL. Er wordt onderscheid gemaakt tussen een brievenbusstuk en een pakketzending.

  • Brievenbuspost: maandag t/m zaterdag
  • Pakketzending: dinsdag t/m zaterdag

U heeft een keuze uit de volgende opties.

Bij een pakketzending krijgt u altijd een Track & Trace code. Zo kunt u altijd zien wanneer uw bestelling wordt geleverd. U vindt de Track & Trace code in de bevestigingsmail. Brievenbuspost heeft geen Track & Trace code.

Let op! Heeft u binnen 3 werkdagen uw bestelling nog niet ontvangen? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wij zoeken dan zo snel mogelijk voor u uit wat de status is van uw bestelling.

Verzendkosten
Standaard verzending binnen Nederland (€6,95)

Voor het verzendklaar maken, controleren en het afleveren van de bestelling betaalt u een bijdrage per bestelling. Bij iedere bestelling onder de €75,- wordt een standaard verzendbijdrage van €6,95 doorberekend.

Bij iedere bestelling boven de €75,- is verzending gratis.

Mocht u meerdere bestelling plaatsen op dezelfde dag, dan is het niet mogelijk om deze bestellingen samen te versturen.
Voor beide bestellingen worden apart verzendkosten in rekening gebracht. Bij volledige retournering van uw bestelling ontvang u, naast het aankoopbedrag, ook de volledige verzendkosten terug.

Eventuele kosten voor het retourneren zijn altijd voor rekening van de koper.


Ik ben niet thuis tijdens de bezorging?
Niet thuis? Geen probleem!

Bent u niet thuis op het moment van bezorging? Geen probleem. De postbode probeert het pakket af te leveren bij uw buren. Lukt dit ook niet? Dan laat de bezorger een bericht voor u achter. Hierop vind u een 'niet-thuis-code'. Ga naar www.mijnpakket.nl, vul de code in en geef aan waar en wanneer u uw bestelling bij de tweede poging wilt laten bezorgen. U kunt dit aangeven tot 22.00 uur.

U heeft dan de keuze uit één van de volgende opties:

  • Bezorging op een andere dag (tot 6 dagen vooruit te plannen)
  • Bij één van de 2.600 PostNL locaties door heel Nederland. U haalt jouw zending vanaf 16.00 uur de volgende dag op.
  • In de Pakketautomaat op zeven grote NS-stations.

Bezorg adres
Het adres wat u bij uw bestelling heeft doorgegeven als factuuradres is in eerste instantie tegelijk uw afleveradres. Mocht u toch graag een ander afleveradres willen dan uw eigen adres, geef dit dan aan bij uw bestelling. Hiervoor kunt u bijvoorbeeld het pakketje laten bezorgen op uw werkadres. Wilt u liever uw bestelling op een PostNL afhaalpunt afgeleverd hebben dan is dit ook geen probleem. Selecteer op de track and trace pagina uw gewenste afhaallocatie en bekijk meteen wat de openingstijden van dit postkantoor zijn.


Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?
Staat uw bestelling in u account? Dan is het gelukt.
Ook krijgt u altijd direct een bevestigingsmail op het opgegeven e-mail adres.

Als u meer dan 45 minuten geleden besteld hebt en u hebt nog geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in uw account,
neem dan contact op met de klantenservice.
Maak u uiteraard geen zorgen: Als er wel geld is afgeschreven, dan betalen we u automatisch terug.

Bekijk ook altijd even de map spam in uw e-mail account.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Nee, om uw gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als u bestelling nog niet verzonden is, kunt u die wel annuleren door contact op te nemen met de klantenservice.


Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?
Als uw bestelling nog niet verzonden is, kunt u deze annuleren en daarna het juiste bestellen. Als uw bestelling al verzonden is, kunt u deze retourneren of eventueel weigeren aan de deur.


Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling mislukt?
Dat uw bestelling mislukt is, kan meerdere oorzaken hebben. Hoe snel het geld op uw rekening staat, hangt af van de reden van uw mislukte bestelling en van uw betaalmethode:

Technische storing

  • iDEAL of achteraf: binnen 3 werkdagen
  • Creditcard: binnen 5 werkdagen 
  • Paypal: binnen 3 werkdagen

Hoe bestel ik iets bij Livolo.nl?
In 3 eenvoudige stappen:

  1. Plaatst een artikel in uw winkelwagentje en ga naar bestellen.
  2. Controleer en regel uw bestelling. Denk aan het adres en bezorgdatum.
  3. Rond af door te betalen. Dat kan met iDEAL, Creditcard, Paypal of via (vooraf) achteraf betalen.

Tips:

  • Als u nog geen account heeft, dan kunt u dit tijdens het bestellen aanmaken.
  • Als u een probleem hebt tijdens het bestellen, verwijder dan uw cookies en probeer het opnieuw.
  • Wilt u een bestelling plaatsen voor grotere aantallen? Vraag dan een offerte aan.

                                                                                                                                                                                                                                      
Terug naar overzicht (klik hier)

© 2014 - 2020 Livolo Nederland B.V. | sitemap | rss
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Accepteren
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.