Betaalmethoden
                                                                                                                                                                                              

Hoe kan ik betalen?
U kunt betalen met de onderstaande methodes, welke methode u ook kiest u betaalt altijd veilig.

  • Vooraf betalen: d.m.v. Bankoverschrijving
  • Achteraf betalen: Met Klarna achteraf betalen
  • iDEAL: Via de vertrouwde online betaalomgeving van uw bank
  • Paypal: d.m.v. Uw eigen Paypal account
  • Rembours: Betaal contant aan de postbode
  • Creditcard: Het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je artikel is verzonden

Kan ik achteraf betalen?
Ja, het is mogelijk om achteraf te betalen via Klarna. Hier rekenen we EUR 1,50 transactiekosten voor. Maak gebruik van alle smooth functies van MyKlarna door in te loggen op klarna.nl met het e-mailadres wat je hebt opgegeven bij uw bestelling of download de Klarna app.


Smooth Login
U kunt makkelijk inloggen met Touch ID, e-mail of pincode.

Makkelijk je factuur betalen met één klik
U betaalt uw Klarna factuur nu nog makkelijker met één klik. U hoeft geen gegevens meer in te vullen, die onthoudt Klarna voor jou. 

Mis geen betaling
Zet uw 'notificaties' aan en ontvang twee dagen voor de uiterste betaaldatum van je factuur een herinnering. Bovendien agendeer u gemakkelijk met één klik de betaling in je agenda.

Meld een retour
Niet happy met uw bestelling? Retourneer je bestelling en geef dit door via de Klarna app. Klarna pauzeert dan tijdelijk uw fatuur en past deze aan wanneer jouw retour is verwerkt bij ons.

Algemene voorwaarden Klarna
- Klik hier voor de algemene voorwaarden van Klarna

Verschuif de uiterste betaaldatum van je factuur
Meer tijd nodig om uw factuur te betalen, met één klik kan je de uiterste betaaldatum eenmalig met tien dagen verschuiven.

Heeft u vragen over de betaling, bijvoorbeeld waarom je bestelling niet wordt goedgekeurd door Klarna? Neem dan contact op met Klarna via 020-8082852 of chat via de app of desktop via Klarna chat. Klarna is 24/7 bereikbaar van maandag t/m vrijdag. Meer informatie vind je op Klarna

Zodra het pakket door Livolo Nederland wordt verzonden, ontvang je per e-mail een digitale factuur van Klarna. Je hebt vervolgens 14 dagen de tijd om het product te betalen. De betalingsgegevens zijn terug te vinden op de digitale factuur. Via 'Mijn Klarna' heb je een volledig overzicht van de factuur of de betaling.

Wanneer de gehele bestelling retour is verwerkt bij Livolo Nederland, komt de factuur inclusief transactiekosten bij Klarna te vervallen. Wanneer je een deel van de bestelling houdt, krijg je na de retourverwerking een aangepaste factuur. U mag het bedrag ook al zelf handmatig overmaken naar Klarna voordat je de aangepaste factuur ontvangt.

Wat zijn jullie bank gegevens?
Wanneer u uw betaling wilt doen door middel van een bankoverschrijving, dient u dit altijd te doen met als omschrijving uw ordernummer.

Onze bankgegevens zijn:

Ter name van:Livolo Nederland BV
Bank gegevens:Rabobank
Bankrekening (IBAN):NL22RABO0301732418
BIC/SWIFT:RABONL2U

 

                                                                                                                                                                                                                                      

Terug naar overzicht (klik hier)

© 2014 - 2022 Livolo Nederland B.V. | sitemap | rss