Garantie & Reparatie
                                                                                                                                                                                              

14 dagen tevredenheidsgarantie
Na ontvangst van uw bestelling, kunt u de producten thuis 14 dagen lang bekijken, net zoals u in de winkel zou doen.
Wanneer u toch besluit om de producten niet te behouden, dan neemt u contact op met de klantenservice en heeft u na melding nog eens 14 dagen de tijd om de producten weer retour te sturen, samen met het ingevulde Retour formulier

Wanneer de goederen binnen 14 dagen weer door ons ontvangen worden, bent u niet verplicht om een melding te doen.
Houd er wel rekening mee dat de verzendkosten voor het retourneren voor uw *eigen rekening zijn. (*m.u.v. garantie)


Mijn artikel is beschadigd of defect
Dat lossen we uiteraard zo snel mogelijk met u op.

Klantenservice
De klantenservice zal altijd eerst het defect beoordelen en u wellicht kan het probleem telefonische of per mail al verholpen worden.
Dit omdat het defect wellicht eenvoudig opgelost kan worden.

Defect bij ontvangst
Producten dienen na ontvangst van de levering altijd direct dan wel binnen 48uur gecontroleerd te worden.
Indien producten ten tijde van levering blijken te zijn beschadigd of anderszins materiaalfouten of fabricagefouten bevatten, dan verzoeken wij u dit direct te melden bij de klantenservice welke u dan ook direct kosteloos een nieuw product zal toesturen inclusief een retour label, waarmee u het defect product op koste van ons kan afgeven bij een Post NL verzendpunt.

Defect binnen de garantie periode van 3 jaar
Het is vervelend als een product niet naar behoren werkt of defect gaat. Uiteraard geven wij garantie.
Dit is voor een periode van 3 jaar na de aankoop. Vertoont het product binnen deze periode mankementen dan verzoeken wij u dit direct te melden bij de klantenservice welke u akkoord geeft op de retour zending. Hiervoor vragen wij u het ingevulde Retour formulier mee te versturen samen met de producten.

De garantie is m.u.v. externe of interne defecten die door eigen toedoen zijn ontwikkeld, zoals:

  • Krassen/beschadiging door montage
  • Defect door gevolg verkeerde montage
  • Defect door gevolg van verkeerde installatie
  • Gebarsten glazen

Reparatieverzoek
Wanneer uw product niet naar behoren functioneert, stellen wij alles in het werk om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
De eigen reparatiedienst van Livolo Nederland heeft de kennis in huis uw product snel en vakkundig te repareren in een zo kort mogelijke tijd.
Wanneer het product niet binnen 5 werkdagen gemaakt kan worden, zullen wij altijd een nieuw product toesturen.
Indien uw product defect raakt binnen de garantietermijn dan verzorgen wij de reparatie of vervanging kosteloos.
Valt u apparaat buiten de garantie dan maken wij een vrijblijvende offerte voor de reparatie van uw Livolo producten.

 

De complete retour instructies vindt u in hier.
                                                                                                                                                                                              
Terug naar overzicht (klik hier)

 

© 2014 - 2020 Livolo Nederland B.V. | sitemap | rss