Garantie & Reparatie
                                                                                                                                                                                              

14 dagen tevredenheidsgarantie
Na ontvangst van uw bestelling, kunt u de producten thuis 14 dagen lang bekijken, net zoals u in de winkel zou doen.
Wanneer u toch besluit om de producten niet te behouden, dan neemt u contact op met de klantenservice en heeft u na melding nog eens 14 dagen de tijd om de producten weer retour te sturen, samen met het ingevulde Retour formulier

Wanneer de goederen binnen 14 dagen weer door ons ontvangen worden, bent u niet verplicht om een melding te doen.
Houd er wel rekening mee dat de verzendkosten voor het retourneren voor uw *eigen rekening zijn. (*m.u.v. garantie)


Mijn artikel is beschadigd of defect
Dat lossen we uiteraard zo snel mogelijk met u op.

Klantenservice
De klantenservice zal altijd eerst het defect beoordelen en u wellicht kan het probleem telefonische of per mail al verholpen worden.
Dit omdat het defect wellicht eenvoudig opgelost kan worden.

Defect bij ontvangst
Producten dienen na ontvangst van de levering altijd direct dan wel binnen 48uur gecontroleerd te worden.
Indien producten ten tijde van levering blijken te zijn beschadigd of anderszins materiaalfouten of fabricagefouten bevatten, dan verzoeken wij u dit direct te melden bij de klantenservice welke u dan ook direct kosteloos een nieuw product zal toesturen inclusief een retour label, waarmee u het defect product op koste van ons kan afgeven bij een Post NL verzendpunt.

Defect binnen de garantie periode van 2 jaar
Het is vervelend als een product niet naar behoren werkt of defect gaat. Uiteraard geven wij garantie.
Dit is voor een periode van 2 jaar na de aankoop. Vertoont het product binnen deze periode mankementen dan verzoeken wij u dit direct te melden bij de klantenservice welke u akkoord geeft op de retour zending. Hiervoor vragen wij u het ingevulde Retour formulier mee te versturen samen met de producten.

De garantie is m.u.v. externe of interne defecten die door eigen toedoen zijn ontwikkeld, zoals:

  • Krassen/beschadiging door montage
  • Defect door gevolg verkeerde montage
  • Defect door gevolg van verkeerde installatie
  • Gebarsten glazen

Reparatieverzoek
Wanneer uw product niet naar behoren functioneert, stellen wij alles in het werk om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
De eigen reparatiedienst van Livolo Nederland heeft de kennis in huis uw product snel en vakkundig te repareren in een zo kort mogelijke tijd.
Wanneer het product niet binnen 5 werkdagen gemaakt kan worden, zullen wij altijd een nieuw product toesturen.
Indien uw product defect raakt binnen de garantietermijn dan verzorgen wij de reparatie of vervanging kosteloos.
Valt u apparaat buiten de garantie dan maken wij een vrijblijvende offerte voor de reparatie van uw Livolo producten.

 

De complete retour instructies vindt u in hier.
                                                                                                                                                                                              
Terug naar overzicht (klik hier)

 

© 2014 - 2020 Livolo Nederland B.V. | sitemap | rss
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Accepteren
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.