Garantie

14 dagen tevredenheidsgarantie

Indien, na ontvangst van de levering, niet tevreden bent met uw bestelling en de product(en) wilt retourneren, dan kunt u dit doen binnen 14 kalenderdagen na levering op voorwaarde dat de producten ongebruikt zijn. LivoloNederland zal na ontvangst van uw bestelling het aankoopbedrag terugstorten. Houdt u er wel rekening mee dat de verzendkosten voor het retourneren van de producten voor eigen rekening zijn.


Instructies voor retourzendingen

1. Ten eerste dient u een retouraanvraag in te dienen via info@LivoloNederland.nl. Na goedkeuring van uw retourverzoek ontvangt kunt u gebruik maken van het retourformulier welke u kunt vinden d.m.v. de onderstaande link.

- Retourformulier

 Met behulp van het retourformulier kunt u het product opsturen en kan LivoloNederland uw retourzending op de juiste manier verwerken. Zonder het retourformulier kan LivoloNederland géén retouren of reparaties accepteren.

2. Vul het contactformulier in waarbij u het factuurnummer vermeld met aanvraag van een retour.

3. Na het indienen van uw retour aanvraag neemt LivoloNederland zo snel mogelijk contact met u op en sturen wij u per e-mail nadere instructies voor het retourneren van uw product. Deze instructies bevatten onder andere het retourlabel én uw unieke retournummer. Wij vragen u te wachten op deze retourinstructies voordat u product(en) aan ons terugstuurd.

4. Indien u gebruik maakt van de 14 dagen tevredenheidsgarantie dan storten wij het aankoopbedrag terug nadat de geretourneerde producten in goede orde zijn ontvangen. Als u betaald heeft met een creditcard dan zullen wij het aankoop bedrag crediteren op uw creditcard. De restitutie vindt plaats binnen 30 dagen nadat u de producten heeft geretourneerd.


Garantieperiode


Het is vervelend als een product niet naar behoren werkt of defect gaat. Gelukkig geven wij garantie. Dit is voor een periode van 1 jaar na de aankoop. Vertoont het product binnen deze periode mankementen dan kunt u deze zonder kosten aan ons retourneren.

De garantie is m.u.v. externe of interne defecten die door eigen toedoen zijn ontwikkeld, zoals:

  • Krassen/beschadiging door montage
  • Defect door gevolg verkeerde montage
  • Gebarsten glazen

 

Wanneer u de stappen van het retourproces doorlopen hebt, ontvang u van ons een email met de verzendinstructies en het retourlabel. Deze moet u uitprinten en op de doos plakken.

Het product dient inclusief bijbehorende accessoires teruggestuurd te worden. En, voor zover redelijkerwijs mogelijk, in de originele en onbeschadigde verpakking. Vervolgens kunt u de doos inleveren bij het postkantoor of een PostNL-agentschap. Bewaar het verzendbewijs wat u van de medewerker van PostNL ontvangt tot u retourzending is afgehandeld.

Uw retourzending wordt in ons magazijn in Dordrecht afgehandeld, de afhandeltijd bedraagt ongeveer 2 weken . Zodra de zending door ons is ontvangen bekijken we of we het product direct vervangen voor een nieuw exemplaar of dat we deze aanbieden bij onze eigen technische dienst voor reparatie. In beide gevallen ontvangt u na ongeveer 2 weken bericht van ons. Reparatie duurt ongeveer 4 tot maximaal 6 weken.


Defecten en Retouren

Defect bij ontvangst
Producten dienen bij levering gecontroleerd te worden. Indien producten ten tijde van levering blijken te zijn beschadigd of anderszins materiaalfouten of fabricagefouten bevatten, dan verzoeken wij u een retouraanvraag via het contactformulier aan te vragen. Wij zorgen dan dat het defecte product bij u wordt opgehaald en sturen u dan geheel kosteloos een nieuw product toe.

Reparatieverzoek
Wanneer uw product niet naar behoren functioneert stellen wij alles in het werk om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. De eigen reparatiedienst van LivoloNederland heeft de kennis in huis uw product snel en vakkundig te repareren in een zo kort mogelijke tijd. Indien uw product defect raakt binnen de garantietermijn dan verzorgen wij de reparatie kosteloos. Valt u apparaat buiten de garantie dan maken wij een vrijblijvende offerte voor de reparatie van uw LivoloNederland producten. Houdt u er wel rekening mee dat de verzendkosten voor het retourneren van de producten voor eigen rekening zijn.

Instructies voor retourzendingen
1. Ten eerste dient u een retouraanvraag in te dienen via het contactformulier op 
LivoloNederland.nl. Na goedkeuring van uw retourverzoek ontvangt u een retourlabel en uniek retournummer. Met behulp van dit unieke retourlabel en -nummer kunt u het product opsturen en kan LivoloNederland uw retourzending op de juiste manier verwerken. Zonder retourlabel én retournummer kan LivoloNederland géén retouren of reparaties accepteren.


3. Na het indienen van uw retour aanvraag neemt LivoloNederland zo snel mogelijk contact met u op en sturen wij u per e-mail nadere instructies voor het retourneren van uw product. Deze instructies bevatten onder andere het retourlabel én uw unieke retournummer. Wij vragen u te wachten op deze retourinstructies voordat u product(en) aan ons terugstuurt.

Retouren zonder RMA nummer zullen worden geweigerd


CE Certificering

Alle LivoloNederland producten voldoen aan de essentiële eisen en de relevante bepalingen van de Europese richtlijnen die voor het afzonderlijke product gelden. De CE Decleration of Conformity (DoC) kan per product bij onze klantenservice worden opgevraagd. CE staat hierbij voor Conformité Européenne, wat zoveel betekend als in overeenstemming met de Europese regelgeving.

 

© 2014 - 2017 Livolo Nederland B.V. | sitemap | rss